kände för det. haha.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
tre. cykel hem skåp

Vilken svordom använder du mest?
fan. sjuktfult, men det bara hoppar ut ut mig.

Äger du en iPod?
jadå

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6.45 väcker mamma mig. men jag går upp 7.

Hur många resväskor äger du?
en stor. en till stor. några få.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Maxi&willy's.

Vilken var den senaste filmen du såg?
dont remember. 

Har någon av dina vänner barn?
no

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
en resa långt långt bort

Har någon någonsin kallat dig lat?
ja. för det stämmer, ibland

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
FRANSKA, NoOB

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
orginal milk!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
jajajaja

Använder du huvtröjor?
oh, på kvällarna. ofta inte i skolan

Kan du vissla?
johanna? ja visst kan jag det... nej, lina kan inte vissla

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
nej

Vem var den senaste som ringde dig?
Emma

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja, det tror jag. Folk som är osäkra och vill ha status gör det.

Tittade du på tecknat när du var liten?
jadå.

Hur många syskon har du?
två ljuvliga, harmoniska, underbara, fantastiska småsyskon..

Vilken film kan du alla replikerna till?
Notting hill. typ.

Äger du några band-t-shirts?
nej?

När flög du senast?
För exakt ett år sedan. och typ till stockholm isommras.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
fem + soffa

Läser du för skojs skull?
ibland.

Pratar du några andra språk?
eng fra sve

Diskar du din egen disk?
nej

Har du gråtit offentligt?
ja. ush

Har du en stationär dator eller en laptop?
min lilla lappe

Försöker du alltid lära dig nya saker?
ja, ganska ofta. det är tufft att ha koll på mycket

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
nejtack.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
jag är inte gammaldags. men gärna.

Kan du kasta macka?
i wish.

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
mycktmycket? kanske.

Har du en blogg?
jaaaaaaaa.

Vilket är/var ditt favoritämne i gymnasiet?
får se.

Gillar du din boendesituation?
Sådär. jag börjar tröttna.

Vilken är din favoritfrukt?
mango

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
sometimes

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
16, jihu

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
haha. ibland. fast jag kan inte stava.

Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
maja. hon retade mig. toent

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
de ville att jag skulle heta linus som kille. Men det blev en tjej, ups tänkte de då och döpte mig efter en ko(i mitt tycke) Lina.

Gillar du senap?
nej uuuhhh.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
det finns bara en liten hake, jag är höjdrädd.

Sover du på sida, mage eller rygg?
vrider och vänder på mig som om det vore att jag såv i en myrstack.

Har du någonsin köpt något från eBay?
naj.

Tycker du om att krama folk?
från persson till persson. Om jag är på kramhumör eller inte.

Skulle du säga att du är trendig?
ja!

Äger du en digitalkamera?
mamma och pappa gör. men inte jag.

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
någon monster look a like. svar: jag tittar inte på star wars och kommer aldrig att ske.

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
i stjärnorna lyser taket

Vad är du allergisk mot?
Jag tål inte falska människor

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nej!

Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Pojke: Göran. Tjej: Ingebritt

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"vi har en skrivare, så du får gärna komma hem till mig och skriva ut det där om du vill. jag heter emma"

Vad har du på dig?
mjukisbyxor och tröja. mmm

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
bajs. hejdå. nu är jag läss på listor. MÖH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0