Lista. summering av 07.

SAMMANFATTNING ÅR 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja. Verkligen. Jag vaknade upp, och förstod att jag inte levde.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej. Och det är jag nog glad för.
4. Dog någon som stod dig nära?
Ja.
5. Vilka länder besökte du?
Spanien, Danmark
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
ja. Mycket.
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Och lina, där kom den!
10 juni, alltid att minnas. 7 juni. 16 juni.
8. Vad var din största framgång 2007?
Att jag, tro det eller ej, tänker innan jag gör.
9. Största misstaget?
Direkt, alla kan få veta. flörtade för mycket...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag hade svår lunginflamation, 2 veckor just som vi ska praoa. Annars har jag klarat mig bra!
11. Bästa köpet?
uh, svårt. Mina converse, måste jag tråkigt säga.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
KLÄDER. bussresor.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja. mycket.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Big girls dont cry..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Dela in året i fyra. j
jan-feb-mars =
normal
april-maj-juni= jag kunde inte bärga mig. Jag var sunshine 24/7. grymt

juli-aug-sep= Jag ville njuta av sommaren, men det var så mycket trassel. Ganska fint.
sep-okt-nov-december = back on track, jag är glad, mycket glad. Life is what you do it, som någon så bra sa någon gång'.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ge mina underbara nära&kära komplimanger.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
sagt, Fett framför varje mening.
18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2007?
Hemma. Men kusiner från florida. sjuktmys
20. Favoritprogram på TV?
Desperate. Men jag har tittat mycket mindre på tv detta året..
21. Bästa boken du läste i år?
Jag glömmer alltid vad den heter. Men jag läste den i sommras. haha, dåligt svar.
22. Största musikaliska upptäckten?
Enkelt. Lifehouse.
23. Något du önskade dig och fick?
Ja. Jag önskade att jag skulle blimycket bravän med mr. cool (nat) och nu är vi typ, väldigt tajta.
24. Något du önskade dig men inte fick?
Ja. jag önskade mig ett slott, men jag står fortfarade här. Självklart.
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jag hade trädgårdsparty och mingel med alla tjejer. Mycketmys.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Of course..
27. Vad fick dig att må bra?
Komplimanger, vänner, solen, pengarna, familj.
28. Vilken kändis var du mest sugen på?
ZAC EFRON; ADORE!
29. Vem saknade du?
emma och albin 24/7.
30. De bästa nya människorna du träffade?
Wallden (höhö) Jannika, Ganska många, de bästa har jag kommit närmare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0