göteborg

mina två dygn har varit aldelles för händelsefulla för att jag ska kunna printa ner varje skratt här i bloggen. bara för att lina ska få läsa hur jag upplevde det, och hur jag någon gång kommer att gå tillbaka och läsa det själv. Men jag har lärt mig en sak, man är vad man gör sig till. Jag satt och sneglade på lina och anna i bussen, och tänkte för mig själv hur oj ojoj glad jag är att jag har dem två. Det blir så mycket roligare om man är fler. Ni gör mig så obeskrivligt glad, att ingenting annat spelar någon roll, det ska ni veta. Vi kompeterar varandra på det bästa sätt, och så olika som typ natt och dag. Göteborg var höstens dagar, med mina bästa livsnjutare. Jag fick mina skor, lina några goda råd och anna sin romeo (det rimmade i mina öron). Jag har åkt en massa spårvagn, smitit från mor och syster för att cheka in skor, upplevt det dyra second hand- livet, tittat på kustbevakarna, sovit 4 timmar, hittat min drömprins, vid namn sholio, hittat en stor göteborg's skylt som nu sitter uppspikad på väggen. GÖTEBORG. hela skylten sprider skratt, skrattet från några jag håller väldigt nära. jag riktigt längtar till nästa äventyr vi tar oss för, bästabrudar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0