kan det vara en lista?

Just för att jag ligger hemma, och är arg på folk som inte kan hålla sin mun stängd. Ingen fekke på hela lovet,
 eller jo, med Lina är det fekke 24/7 :D


VAD HETER DU?
Lina Felicia Lindberg
VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
svarta
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
musik, the killers - why dont you find out for yourself
VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
jag sov. och åt grapefruktssallad.
HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
mörkt och mysigt.
DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Linn F
DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Stilen.
HUR MÅR DU IDAG?
Jag är ganska happyface. :)
VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK
Milkshake. Eller vatten.
FAVORITSPORT?
DANSA RUmpA
HÅRFÄRG?
Brownie
ÖGONFÄRG?
Bruna, mmmm.
SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång, vackert.
SYSKON & DERAS ÅLDER
Maja, 12. Olle, 5.
FAVORITMÅNAD?
Augusti
SENASTE FILMEN DU SÅG?
Borat. haha
FAVORIT DAG PÅ VECKAN
Lördag.
FAVORITHOBBY?
Umgås.
ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Nej. Jag bjöd ju nästan ut en j-store kille idagarna..
FAVORITLÅT(AR)?
Ingenting i världen slår, Mr. cool. Kalla mig löjlig, men det är någonting i låten som är fantastiskt.
SOMMAR ELLER VINTER
Sommar.
KRAMAR ELLER KYSSAR?
Kyssar. Mystiskt.
CHOKLAD ELLER VANILJ?
Vanilllllllllj.
HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Cosy ute på landet, med korna i hagen och mor vid spisen.
VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Kärleks romaner.
HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Jag har ingen.
KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Nejdu.
ÄR DU ROMANTISK?
"jag kan om jag vill"
SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Ja. Jag är ganska lycklig! Life is what you do it.
VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Njuta av sista dagen på höstlovet.


SENASTE PERSON SOM...

Sov i din säng: Bror.
Såg dig gråta: Lina.
Skällde på dig: Haha, Linnf i telefon.

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU...

Gråtit: Nej, :)
Köpt någonting: jess.
Blivit sjuk: Hostig.
Sjungit: Always.
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja.
Velat säga till några att du älskar dem: Ja.
Träffat någon ny: Ja.
Saknat någon: Jupps. Jag saknar kramgoa emma och gitarrkillen. och Sholio.
Kramat någon: jadå.
Kissed someone: Jaaaaaaaaaa


SENASTE....

Låt du hörde: Stuck in the middle.
Drink du köpte: Drink? Cola.
Sak du stal: Några spårvagns resor.
Mat du åt: Pappa makaroner och köttbullar, har jag nämnt att han är kock?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0