LISTA.

Dagens humör: Normal.
Dagens mående: Pretty good. Träningsvärk i ben.
Dagens borde: Ringa om jul/sommar jobb.
Dagens frisyr: Hästsvans mitt på huvudet.
Dagens smink: Mascara, eyeliner, foundation, puder.
Dagens klädsel: Strumpbyxer, vitlångarmad tröja, hjärtigklänning.
Dagens planer: DesperateH, och plugga.
Dagens materiella vill ha: Guld. Stor stickad kofta. Jag saknar min lila.
Dagens längtan: 3 dagar kvar till helg!
Dagens fundering: Europa eller Ledarskap? Hur kunde jag fråga något sådant?
Dagens beroende: "Vaselin. Lina!! Visst, kan man inte leva utan vaselin, är det inte det underbaraste som finns? (sagt av LinnF) Svar: Jo. Man kan leva utan vaselin. Men inte utan Idomin.
Dagens tråkigaste: Franska. Mörkret.
Dagens tidning: H&Ms gratistidning'
Dagens modell: AshOlsen.
Dagens låt: When did your heart go missing? - Rooney


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0