fyfyfy!

oj vad lätt det är en dag jag stör mig på allt och alla. Saken gör det ju inte häller bättre av att jag missar mitt afro pass idag också utav att pappa fyller år. Helt ärligt så hatar jag andras födelsedagar, men älskar min egen. Och så fick man veta att mormor och morfar har magsjukan, så ja, den ända släktmedlemen som kommer att komma är farfar. Jag behöver få ut mina agretioner på något. Jag måste mublera. Sedan ska jag koka upp ett ångande bad och tömma alla äckliga porer som fyller mitt ack så vackra fejs. Jag gillar inte denna dag. Inte någonstans.
Men imorgon, då tar jag andra tag. Vi slutar trots allt klockan två. gööt.
Hoppas ni får en fullständigt härlig måndag!
hejdå.

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0