jag är fullkomligt från vättet

Jag har alltid tyckt jag varit lite udda. Först ramlar jag genom en massa buskar och skrapar upp genom knäät. Sedan ringer jag till Hanna med en stockholms dialekt och säger att hon ska ladda riktigt mycket ikväll eftersom hon ska ha basket imorgon. Sedan sitter jag och väntar på att mamma ska komma, med pajj mobil och jätte hungrig, Då hoppar Melgren ut ur bussen och jag är påväg att berätta för honom om min drömm. Sedan blir jag så förbannad att jag sliter upp hela paketet med flingor hemma och stör ut dem över mitt golv och äter sedan flingorna därifrån, från mattan!! Jag är så äcklig. Och så omogen. Jag tror jag är i tonåren.
image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0