jag kände liksom för en lista. älska lista.

Vilka är ditt favoritpar skor?
jag är kär. I mina converse.
Vad gör du?
Pratar med Jannika på bdb och skriver detta!

När drack du sprit senast?
Jag avstår.

Har du lugg?
nepp. Då skulle jag sätt ut som ett ufo.

Fest eller slacking?
Slackning? Fest.

Gillar du sport?
Ibland.

Vill du ha barn?
Någon gång. I framtiden.

Vilka språk kan du?
Svenska, engelska och 3 år på nacen franska.

Borde man röka på pubar?
Vilken fråga. Men rök är äckligt, så svar: nej.

Är du stolt över ditt liv?
Ja, jag gör det bästa av det. Jag gillar det!

Vilken låt lyssnade du på senast?
Hm. Radio

Vilken stad vill du åka till i skrivande stund?
Milano.

Har du ngt djur?
Om katter räcknas, så ja.

Har du ngr trummor?

Nej.

Tittar du mkt på tv?
Det skulle jag inte påstå.

Har du varit med i lokaltidningen?
Min näsa har säckert synts lite här och var.

Vad kostar det du har på dig?
500kr typ.

Vilken färg har dina väggar?
vita+en grå.

Vad gör du när du inte kan sova?
Dricker mjölk.

Har du duschat idag?
Nej, men borde.

Vad gör du om ett år?
Jag går på gymnasiet. Jag sorterar sopor.

Brukar du läsa horoskop, isf brukar de stämma?
Horoskop är min passion. Men jag blir alltid lika besviken när de inte stämmer, ush.

Brukar du svära mkt?
nej. Jo. Jo, det gör jag troligtvis.

Bästa fikat?
varmchoklad med marsmellows och en stor macka med sallad.

Det dyraste du äger?
Lina Hansson.

Favoritpålägg?
Gillar inte den frågan. På något konstigt vis.

Vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Gröna. (maahahha)

Vad lyssnar du på just nu?
Radio. If i lay heeeeeeeere, if i just lay here, woude you lay with me..

Vad åt du senast?
Godis.

Hårfärg?
Brunett, så hett.

Favoritmånad?
juni juli augusti

Favoritdag?
Lördag!

Choklad eller vanilj?
Vanilja.

Vad har du för färg på tandborsten?
Gissa lina, om inte lilla? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0