nynne.

För mig har jag haft en ovanligt ovanligt lugn helg. Men jag hade så mycket tjohej för mig förra helgen att det var ganska skönt att ta igen mig..
Igår var jag inne i stan för andra gången och pratade med gymnasie grejen. Såhär ser min sökning ut (för tillfället)
1. Sam- europa, paris. Sannarp
2. Sam- europa, london. Sannarp
3. Sam- Turism&Resor. Sture
4. Sam-sam/ sam-ekonomi. Inte helt säker ..

Jag var och kissade med bror på toan medan jag slängde på mig mina nya bruna skor. Jag måste verkligen sluta med dessa impulsköp. Det blev också en mössliknande grå sak så man inte fryser om de små öronen!

På kvällen tog jag det chill med lina. Och erik på telefon, nördigast i klassen. Jag vet inte riktigt vart detta kommer att leda, det kan ändast framtiden bestäma. Sedan är jag också ganska sugen på att hitta en snygg kille, någon sökande? Jag kanske borde starta en audition. Skulle suttit fint. Eller kanske inte.

Idag ska jag förhoppningsvis träna och plugga till franskaprov tills torsdag. Och så ska jag dusha, mitt hår är fäääät.
hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0