TACK!

vem kramade dig sist: Farfar
vem pussade dig på munnen sist: Olle
vem pussade dig på kinden sist: Linn
vem klappade dig på ryggen sist: Farfar
vem tog dig på rumpan sist: Nikolina
vem sa jag älskar dig sist: Sofia
vem gjorde senast peace tecknet till dig: jag gjorde det till mig själv i sömnen
vem blinkade senast till dig: Albin, weebcam

Dagens saknad: min svarta jacka som är hos någon sytant. (morfars syster ffs)
Dagens vill ha: A.
Dagens smink: det vardagliga.
Dagens klädsel: strumpbyxor, raggsockar, lila fin (svettig) klänning, gammelmormors sjal.
Dagens godaste: Inget har varit gott idag.
Dagens klantighet: jag är klantig 24/7. Idag slarvade jag bort ett oc. men nu är det funnet.
dagens bästa: mina vänner.
dagens frisyr: indianfläta över hela pannan.
dagens sämsta: äcklig mat i skolan.

sista smset: Mor
femte smset: emma hjärtat
sista kontakten: Ulrika lärare, nOob
första kontakten: Abbu
ringsignal på mobilen: shrek 2, soudtrack

sista du pratade med på msn: Sofia
det sista du sa på msn: "jag var inte full"
den personen svarade: hahah....NOT
har du blockat någon på din msn: många. bland annat kularkalle. haha
har någon blockat dig: säkert.
vem är bäst som är inne på msn nu: tilde.
vem är sämst som är inne på msn nu: annieb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0