visit to stkm.

Fredag:
Dag:Bil, 6 timmar. Oc, engelska läsning, och musik. mcdonken, chikenburger.
Kväll: i iver om att smita ut genom fönstret, så hoppade vi det då det slog oss att det var 5 meter ner till gräset, och att vi säkert skulle bryta något om vi hoppade. Vi skulle se high scholl musical. Hos bea. Beatrice. Beatrice nakenfis. Vi hamnade tillslut hemma hos bea. Och sedan hemma hos oskar. Vi hade en trevlig stund. Kanske. Kanske inte. Jag och bea gifte oss, bea var otrogen med wallden och Prästen (mimmi) sjöng en evighet med fläkten i högsta hugg.
Vi la oss halv två.

1. jag målade emmas näsa. med maskara på fredagskvällen. hon blev förbannad.
2. pjamas. my love.



Lördag:
Jag satt på tunnelbannan in til stockholms c och sa till mig själv "okej, lyssna på ditt hjärta. Inte din hjärna. Ditt hjärta vet alltid bäst, vilket i det här fallet, köp ingenting. Du har så att det räcker och blir till med kläder i gaderoben. Men hjärnan säger, som alldrig har rätt, men får som den vill, köp köp köp! du är ju bara i stkm några gånger per år, varför sumpa chansen ffs??"

Vi gick in i dess olika butiker som urban outfitters, zara, assesorize, beyond retro. Jag jag klarade mig galant med att lyssna på mitt hjäta. Men så, plötsligt. Stiger jag in på världens h&m. Hm trend, hm organic colligion, mm. Och jag tappar nästan andan. Herregud, det är ju trots allt bara ett av alla hms i världen, men jag fick verkligen den här känslan i bröstet. Så med mig ut fick jag en mönstrad sjal och en stor tröja ifrån herrarnas trend avd.

Sedan stiger jag in på zara, för andra gången. Och varför inte hitta enu en ball t-shirt? Så den fick också följa med mig hem.

Indiska. Vilket emilie och Linn förknippar med mig. Bara de hör ordet indien så ropar de på mig "LINAA, det är ju där du handlar alla dina kläder, visst" Och än en gång måste jag svara ja, ja jag handlar ganska mycket därifrån. Och nu kommer det fräsigaste, jag köpte den lilla koftan. Den lilla stora ponchon som man kan ha över leggins som jeans i höst. mm.. jag älskar den.

så, shopping helg blev det allt. Och jag trotsade mitt hjärta. Men men, jag är nöjd som tuppen.

Vi hade mini fest, jag och mina två kusiner. Albin skröt om att han skulle blanda drinkarna och emma skulle visa oss some moves. Men blev det så? efter en slurk äppelsaft (naaat) somnade vi alla framför hipp hipp hora.

1. jävla djursholms snobb. känner ej killen.
2. provrum. emma tyckte bilden var "coool" det tyckte inte jag. Jag var svettig som en gris och orkade inte med hennes små fjanterier. jag hade inte ätit.
3. jag hade ätit och poserade fint i provhytten. älskar er. alltid kussar.
4. Killen jag inte känner kollar in hur snygg han igentligen är. Trots att han är släkt med apan som tar foto.
5. Men är han är igen? Har djursholmsbratten förvandlats till bonde svenne? haha, som jag skrattade.



Söndag: Bil, hem. 3-dagars-äta-på-donken, har satt sina spår. Jag spyr bara jag ser mc donals skylten. Jag lovar. Och nu sitter jag här. Och är nöjd och glad. Lite smått febrig dock. Men jag ska ändå chilla mig till plugget imorgon, då vi har vikarie hela veckan :)



Tror detta var det längsta blogg inlägg jag någonsin skrivit, men man måste ju ta igen sig om man har varit frånvarande en helg. Nu ska jag dricka te och prova kläder.
fekke hela veckan.

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah förknippas du oxå med Indiska det var då typiskt
alla säger att de är min affär haha . så där lite smått negativt oxå ahha

2008-02-24 @ 01:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0