2 inlägget

Jag har liksom ingen ork eller är på topp för att skriva, så här kommer en lista. älska-lista

5 skulle:
Skulle du vilja vara längre?
tack, ja
Skulle du vilja väga mer? nej, helst ej
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut? Om jag hade en pojkvän skulle jag nog bli mer ledsen
Skulle du vilja ha sex med en kändis? hah, vilken fråga!
Skulle du vilja dricka dig full nu? inte just nu, nej

10 kan:
Kan du röra på öronen? nuoo
Kan du slicka dig på näsan? nup
Kan du kolla i kors med ögonen? såsom en apa? Ja
Kan dina föräldrar lita på dig? Ja, alltid (a)
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Troligtivs inte, inte om man kunde klå ett guiness rekord. Men jag hade nog ändå inte klarat det, jag är dålig på att vara tyst.
Kan du vara på fest utan att dricka? självklart
Kan dina vänner lita på dig? Från botten av mitt hjärta hoppas jag det
Kan du tänka dig att pierca naveln? Kan tänka, men nej
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Om jag ändå hade den förmågan..

10 du har:
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? det har tyvärr hänt. vita lögner (det dom inte vet lider dom inte utav)
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Självklart, mktmktmkt
Har du ett syskon? 2 syskon serru
Har du varit full den här månaden? Inte vad jag minns
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Dem är lite sådär konstiga, men vi kör på!
Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej men ska göra det innan jag kryper till sängs..
Har du pussat någon som är fyra år äldre? Säkerligen
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? öh, nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? Det är inte min grej, aldrig


18 vem:
Vem är din bäste vän? Lina den starka, Linn den modiga och Emma den allmänbildade (hah)
Vem älskar du? vänner och familj.
Vem vill du bli full med? med mina kompisar, FNISS
Vem är den bästa artisten? Lasse Lindh, klår alla
Vem pratade du senast i telefon med? kusin Albin
Vem har du en liten crush i? mew
Vem är snyggast i världen? Trädgårdskillen i desperate
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? familjen.
Vem/vilka är snällast i världen? De närmast <3at
Vem vill du prata med? de döda
Vem sov du med senast? Bosse
Vem såg du full senast? Lucas och Calle (?)
Vem vet allt om dig? Ingen vet allt, men många vet mycket
Vem kysste du senast? hemliiit
Vem kramade du senast? typ daddy
Vem kan berätta allt för dig? min syster
Vem kan du berätta allt för? mamma lina emma linn
Vem hatar du? hatar är så starkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0