can you pitch me and see if im dreaming?

Igentligen skulle jag kunna skriva en hel novell om dig. Det vet du, om bara dig. Jag skulle kunna starta en helt ny sida som folk från hela världen kan "communicat" på. Som en ny youtube.com, där man kan se allt som du tar för dig, när du målar tånaglarna, sväljer en iprem tablett eller bara går ut och hämtar posten, jag skulle vara den som spelar in allt detta och sedan lägger in på denna sidan, låt oss kalla den för hetahag.com. Hetahag.com skulle bli världens sida! En massa fans skulle fråga efter din adress, och förjäves be om nåd om din msn, men vet du vad jag skulle svara då? Hur mycket pengar jag en fått? Jag hade svarat blangt nej. Nej. Nej, hag is my own. Min egen lustiga lina som strålar upp min dag. Som gör att jag varje svartvit vardag leer, trots allt det andra. Som gör att jag orkar när jag igentligen bara hade viljat släppa taget och falla ner på mina bara knään, skrapa de mot asfallten. Men du, Lina, gör att jag håller humöret uppe. Som jag skrattar fast jag innerst inne bara skulle vilja gråta. Åter till hetahag.com så skulle alla fansen bli så attans avundsjuka! De skulle rulla ner för varje kulle i hela världen av sin frustration över att de inte har en vän som du, en som är så som du:
UNDERBAR. Så som man alltid skulle vilja vara i ditt sällskap.
FAN VAD DU ÄR HÄRLIG!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3
Jag skulle vilja ge dig alla hjärtan i hela världen om jag kunde. Måla upp varenda enda litet och stort hjärta och sicka dem som ett brev på posten. Det finns ingen som du.

Solsken, kom ihog dessa ord nästa gång du känner dig nere, när allt annat känns som pesten och du inte vet vart du ska ta vägen. Du kan alltid slå upp mitt numer och ringa. Eller bara komma. Men du får också komma ihog att jag bara är en liten människa, som bara kan finnas till. Jag är inte gud, jag har också mina svagheter. Som att jag blir jävligt gnällig när jag inte äter, lätt avundsjuk m.m
Men jag finns här för dig. I all framtid. Vart den här skumma härliga världen en leder oss tillsammans.

L+L pudding.

image14

Kommentarer
Postat av: hethag.com

Nu fick du mig att gråta med. Gråta och skratta sammtidigt. Älskar dig mest. Alltid du och jag. Lämmna mig aldrig.

2007-09-26 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0