fredag 19.29

hej hej hej hej blogg.
Jag gillar inte när folk är så jävla negativa, så jag ska inte vara en av dem. Men för tillfället känner jag mig troligtvis lika ensam som Lina. Hon sitter i mörkret i en stor sporthall klockan åtta på en fredagkväll. Och jag sitter hemma. Kanske inte lika ensamt, men endå. Tro det eller ej, men erik, och lina, jag saknar eeeeeeeeer. saknar att se er tummla runt i sanddynan. Saknar att vi kan prata om typ, allt. Saknar att Erik inte ställer sina korkade, groteska frågor som gör hela stunden så jävla pinsam. Jag saknar pinsamheten. Jag saknar att se Lina lee, fast jag ¨såg henne göra det för ca 30 minuter sedan. Och tro nu inte världen, att jag är kär, för det är jag allt ifrån. Jag saknar bara närheten. Jag saknar inte sommaren 07. Jag längtar till sommaren 08 som inte kan bli annat än bra. Jag saknar värmen, inte bara ifrån solen, utan också ifrån folket. Sammhället. Jag gillar inte att jag nu, ska cykla till Linn i detta kolsvarta mörker. Och jag ljög. En stor fet lögn. Som inte kommer försägas. Det ända jag säger är, det perfekta tecknet.


Gapflabb ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0