fredags tankar

image16
Haha, jag såg att listan gick runt, haha!
Jag tror inte jag är riktigt på g för ett stenhårt pass, men , man gör vad man kan. Inför helgen har jag inga planer, no, zero. Det är ganska tragiskt, att man ser så fram imot helgen och sedan när den väll är här, då vet man inte vad man ska göra. Men nästa helg åker jag till stockholm! Kan inte komma mer lägligt, hmm...

Nu ska jag iväg och lära mig lite om hur människorna nere i afrika dansar. Sedan blir det idol och brun utan sol, då jag idag fick hem mina fruktansvärt fula skolfoto bilder= mitt självförtroende på noll, jag skulle också vilja färga håret, ganska najs. Nu är det iväg! HEJ HEJ HEJ HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0