man har sina funderingar

image9
Hela dagen började så så bra, gick ner så lågt man kunde komma och sedan ganska upp igen. Och nu är jag mycket pisst off, med mensvärk och utan mat i magen är jag inte på mitt bästa humör (eller vad säger du, Lina?) Så jag hjälper mig själv på traven genom att sitta och leta billiga och bra resor till stockholm då jag kom på på bussen hur attans mycket jag igentligen saknar emma och albin, När vistades vi i samma rum senaste gången? Det måste varit i sommras, ute på landet en tidig fuktig morgon när jag och familia skulle fara hem dessa 60 mil. Jag sitter också och drömmer om mallis med farfar och alla hans kontakter. Om Farmors gammla värdina som är typ stormrik och bor där nere med någon flådig spanis (spanjor? Spanis låter flådigare, med en litten gnutta stkms dialekt i allt) Haha, dream dream dream, jag kommer inte komma längre än till Gullbrandstorp och tillbaka om jag fortsätter i den här stilen. Jag känner också att min insperations diameter står på 0.0000 för tillfället. Bäst att jag tar an i mitt liv. Jag ställer mig i dushen med ipoden ikopplad på högsta volym. Ja, det kallar jag ta an i mitt liv.

Ps. Lina, vart är killen som skulle leverera en massa röda rosor till mig, killen med de randiga heta byxorna? Hitta honom, eller kanske inte, det hade ändå aldrig funkat med en 20 åring, HAHAH ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0