saltvatten

När det har varit en sådär halvbra dag och det regnar ute och det blir bara änu värre, efter en sak så kommer en annan och allt bara blir värre och värre, vad ska man ta sig till då? Ska man gömma sig under en stubbe och aldrig komma ut igen eller ska man bara fortsätta leva , fortsätta ha de där stora ögonen med saltvatten i, och när man blundar så blir det liksom bara enu värre? En sådan dag har jag idag. En dag med mycket, mycket saltvatten. Är man bara glad när man är kär? I så fall skulle jag vilja vara kär hela livet ut. Alltid gå med den känslan i magen och alltid må bra, no matter what. Fast då hade mina kompisar blivit ganska trötta på mig. "Du vet den där Lina, hon där hysteriska, som alltid tror att hon är något bara för att hon är kär hela tiden"  Nej så. så ska det inte gå till.
Jag som är smart och klipps (Det säger min mamma) ska kunna vara glad och munter som jag var innan, om inte gladare. Gladare. Tack blogg, nu är mitt hjärta en aning gladare, en aning lättare. :)

Helgen är uppbokad med ditten och datten, nu ska jag iväg till ä-holm.
tjuss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0