sönsänsög.

Idag har jag sätt 3 avsnitt  av oc, eller kanske 4, eller var det 5? Hela denna dagen har iallfall gått jag jag har inte gjort ett dugg. Ibland är det ganska skönt. Fast nu börjar det spritta i mina ben en aning.

Jag vet inte riktigt hur jag ska samanfatta denna helg, den har liksom varit jobbig. Men den har haft sina stunder. Den har varit seg, men endå skönt seg. Idag skulle jag ju igentligen fart upp till götet, men oooooooorken och pengarna fanns inte där, jag var uppe till halv fyra. Det var bra att ingen dog iallafall, för det hade varit mitt fel. Men man lär av sina misstag, och nu är jag skyldig lina en ny tv bänk och några slag i din vägg för att få in gaderoben. Som jag skämdes, det var verkligen inte meningen.

Imorgon stiger vi in i en ny månad, och då blir min syster ett år äldre. Jag blir en födelsedag erfarnare. Det vet jag inte är positivt eller inte. Men jag bara undrar 1 sak- vart tog september vägen? Det gick ju aldeles för snabbt. Och nu står hösten och bankar på, fast jag kan gilla hösten. Gilla det mysiga. Sitta med en kopp te och titta på film. Strosa runt på stan en skön oktober dag. Jag börjar nog gilla oktober mer och mer. Jag klarar aldrig att ha ett helt löfte, som man ska hålla hela året, så jag delar upp året i 12. Varje månad är en nystart på livet, en uppfräshelse eller en fortsättning på någonting bra.
Detta är nog en nystart. Jag ska ha bättre hålning och börja äta gröt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0