vattenblåsa

image13
Låten får komma till mig, BAAAABY, haha shit vad jag skrattade, NONONO, haha.
Jag tror alla vet vad jag pratar om, om ej, så missade du idol igår.
Jag sitter och laddar in musik, och mitt låt tips at the moment är inget mindre än 1234 med Fiest, en upppiggande gladeligande låt som sitter sig på hjärnan må jag säga.

Och imorgon är det chill, det är onsdag, sedan är det torsdag, då är det änu mer chill, då är det studiedag. Och sedan är det i princip helg igen, fast att det bara är tisdag idag är veckan framför ganska okej.

Jag har en blåsa på tummen, så jag frågade fia idag vad man gör åt dem, och hennes svar blev "OH, har du en blåsa? (springer fram och tittar på min tumme) OH, lyckost dig, det är en vattenblåsa, de är jätte kul att klämma, ska jag klämma din?" Jo, men typ sofia possfält i ett nötskal.

Nu ska jag måla mina naglar och sedan ska jag äta tacos (för typ 3 gången den här veckan).
jo, men vi ses nördar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0