where are you, scooby doo?

image8
Just nu sitter jag och lyssnar på scooby doo och äter marsmellows. Ja, man är självklart nyttigheten själv.
Jag tror jag har en lilla period just nu, för allt jag köper är lilla, inte bara kläder utan också mat, idag valde jag en lilla klubba i affären, när jag inte ens är stormförtjust i smaken med färgen lilla. Ibland förstår man bara inte på sig själv.

Ikväll är också seriestarten för desperate h, för er som missat (säkerligen inte många, jag är nog en av de sista som sätt detta, ni som är riktiga fan har säkert vetat detta i ca 3 månader). Imorgon är det onsdag också, ibland går det bara så så fort att man nästan inte hinner med i svängarna, så snart står sommaren för dörren. Men bara snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0