www.glad.se

image2
Jo, men jag spenderade min dag med hagzon (nytt efternamn, och peace det är fettcoolt) Men förmiddagen blev ändå med min pappa och mitt stökiga och äckliga rum. Jag ska fota mera. Men det är synd, ack så synd att jag bara har en gammal (mayby not) mobbe att fota med, och bilderna blir liksom inte dem alldra bästa. Slut pratat om den saken, åter till dammråtterna, och dem var månda, även ifall jag typ mublerar mitt rum vart 3dje vecka. Jag fick upp en snyggt bord, och en ny tv bänk. Verry nöjd is lebe jag (ja, men precis)

Åter till dagen med Lina, den var fin! och gick imellan ordet "galen" och ordet "lungt" Då Lina tog fram en bok och skulle häts läsa den, så då satte jag mig så socialt och lyssnade på coldplay och gjorde engelska. Förövrigt var bocken inte bra, den hade visst ett konstigt språk om jag förstod hagzon rätt. Gissar en 2/5 från hennes sida.

Nu har jag ätit och ätit hela dagen, nu äter jag marsmellows, det är fina fisken och jag är kär i min nya mockajacka, imorgon ska det bli en outfit, promise.

Kööööösss


Kommentarer
Postat av: Lina

JApp en 2/5 från min sida. Du är bäst och jag hoppas att du vet det.(L)
P.s jag e ¨å jävla het på den bilden haha

2007-09-09 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0