bobaboba-kväll

image189
juj. ett x-antal sommrar sedan i stkms skärgård.


jag brukar vara ganska skaplig på att måla. Men idag, när vi skulle måla porträtt sket det sig fullständigt. Kinderna blev för stora, ögonens puplier för små och när jag skulle sudda blev det ett stort sträck över hela Paulina. Jag var nog inte riktigt fokuserad skulle jag tro. Eller så hade jag bara en dålig dag när det gäller att vara kreativ.

Imorgon ska jag cheka in H&Ms collegion med marimekko och klippa av mitt underbara hår några centimeter. Nu ska jag hyra film och dippa morotstavar. När jag var liten kallade vi det bobaboba-kväll. Det var nämligen någon som hette bobaboba i robinson, och vi dippade alltid till det. LUSTIGT. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0