du. (pungt)

oj nu är jag lycklig.
För solen, för värmen eller kanske för ingenting.

leer gör jag.
Typ .. hela tiden [eller har iallafall gjort hela kvällen]

jag har saknat dig hela sommaren, och hela hösten, hela nyårsafton och halva förra veckan.
äntligen. jag är så över honom. så jävla över honom att jag vill skrika.
Skrika vårskriket eller vad som helst.

som om en stor sten lättat ifrån mitt hjärta
och jag kan inte sluta att lee och skratta.
fint var ordet. underbart, om du tillåter. Eller kanske till och med, fantastiskt jävla najs.

Imorgon får mamma nycklarna till lägenheten i stan tillråga på allt. Så fin den kommer bli. Jag kan bjuda hem er på en kopp te någondag. Det är bara att tjuta till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0