-


Jag är aldrig lycklig när folk förväntar sig att jag ska vara det
Inte ens när jag själv förväntar mig att jag ska vara det

kanske är det dessa förväntningar
som gör att jag spricker?

Vad exakt
är fel på mig?

Jag borde inte ligga här.
Jag borde noppa mina ögonbryn
Jag borde ändra världen
(varför upprepar jag denna fras, när jag vet,
att det enda jag eventuellt skulle kunna göra med världen är att dekorera den)
Jag borde
rycka upp mig,
le som in i helvete
och sitta på en restaurang just nu.

Jag borde
rulla ihop mig till en boll,
och försvinna in i ett hörn.

Jag borde
vara i dina armar
nu

med mina naglar
inborrade i din rygg
jag är sjukligt besatt av att ha ditt DNA under mina naglar älskling

Jag tror att jag skriker
HJÄLP
men
på helt fel språk

och ingen
förstår mig (här heller)
ingen förstår mig någonsin
och jag förstår mig inte heller
förstår faktiskt
Ingenting.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej lina. Hoppas du blir glad över mitt lilla inlägg, kanske dock inte över innhållet. Hörde att du och Lina hansson har en blogg tillsammans och jag vill 2 die 4 - jätte gärna läsa den. får ej för Lina. Men hoppas att du kan ge mig tilllåtelse :)



Jag träffade dig på madison för ett tag sedan och du sa att jag var lik Rachel Bilson, vet du vem jag är nu?



Hoppas Hoppas!



PoK Andréa

2008-09-02 @ 11:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0