att ge hela hjärtat till kärlek igen


Hur sött? present ifrån färgklicken moa.


var ju på läger ja. Trodde att allt skulle bli bättre, men nej. Jag och min klass funkar inte ihop. Hängde mest med eleverna ifrån konstnärligt skapande som också var där. Har kännt alla känsler man kan känna under dessa två dagarna i princip.
Glad, Kär, Uttråkad, Arg, Svartsjuk, Ledsen. Och igårkväll var jag riktigt ensam när jag var tvungen att stanna med mina "klasskompisar". Haken är också att jag är tredje reserv in på konstnärligt, och när jag fick veta det började jag gråta inför rektorn. Det har inte alla gjort inte, 3 dagen också.. Nu ska jag se satc och äta glass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0