head on the other side

Jag borde iallafall säga hej.
Men ni vet, det är söndag och jag hatar dem. Det spelar ingen roll att jag har varit och fikat med fina moa, bakat bröd och målat. Det enda som spelar roll är att jag under veckor försökt att hitta insperationen igen. För vem vill läsa meningslösa rader om exakt vad jag gör om dagarna, jag tycker det är så meningslöst. Jaha, hon gjorde det och det. Kul för henne. Jag vill inte vara en av dem. Jag vill vara någon som ger lite nytt till världen och inte.är.som.alla.andra.

Det är som att jag går och väntar på någonting, som aldrig värkar vilja komma. Istället sover jag bort dagar, handlar en massa onödigt eller drunknar i avsnitt av min favoritserie, tänkter bara en till, och så vipps är dagen slut. Hela augusti har varit sådan. Och jag vill inte ha det så mer. Ge mig någonting. Vad-som-helst. För bloggen lider. Och jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0