<3

Första dagen. Vad ska jag säga? Att inte döma är något jag gör alldelses för mycket och ska inte ske här. Det kan bli toppen. Det kan bli botten. Men jag håller min inställning vid liv att detta kommer att bli tre underbara år (med underbara människor).

21 augusi. Födelsedag. Toppen. Känner att jag är mållös här också. Bilder(igår&idag):


klocka från far.


en hel scrapbook om bara mig. Och mitt liv ifrån 9an. värdens finaste present ifrån min bästa Lina. Borde igentligen få ett helt inlägg (hon har hållt på sedan vinter) hon är fin.



Nu är det min favoriträtt(tacos..hehe) och kladdkaka!

Ha en underbar kväll från födelsedagsbarnet.


Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis! Vilken linje går du i gymnasiet?

2008-08-21 @ 20:25:22
Postat av: LInnea

Gud va söt hon är hade börjat gråta om jag fick en sån present. Jag ska ha en sån innan jag dör det har ja bestämt :)

2008-08-21 @ 22:14:03
Postat av: LInnea

Gud va söt hon är hade börjat gråta om jag fick en sån present. Jag ska ha en sån innan jag dör det har ja bestämt :)

2008-08-21 @ 22:14:32
Postat av: Lina

Frida: tack! sam-turism.

2008-08-22 @ 12:42:32
URL: http://ettlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0