I said: "I don't know why you did it for"

Imorse sprang jag genom ösregnet med den vänstra hörluraren i det högra ögat (de som känner mig vet att jag inte kan höger och vänster. De som inte känner mig vet det nu) fel bh under fel tröja och i handen höll jag ett söndrigt paraply ifrån pressbyrån. Allt var fel. Känslorna med.
Vi tittade på titanic och stekte pannkakor.
Pratade om livet.

Nu känns allt rätt.
om några minuter kommer världens finaste tjej hitt, anna
imorgon ska jag sova i en liten rosa stuga med vita knutar
på lördag kommer hela släkten
jag tuggar på nötter


... och killen vet att jag finns.
Det bubblar inom mig, det som jag trodde var så omöjligt skulle kunna hända.


Kommentarer
Postat av: ANNA

FÖRLÅT!!!!!!! jag glömde totalt bort det :'( jag vet att det är andra gången men jag är så himmla tankspridd... förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt x oändlighet!

saknar dej nu... men imorgon blir allting JÄTTE bra :D kanske kan träffa dej innan vi ska dit?....

om duinte ska va med din mamma så kan du ju ringa mej?!vet att du förmodligen e jätte sur på mej, men jag e ledsen.

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2008-08-04 @ 18:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0