kinamat.nu

Jag undrar, om det var de udda sidorna jag drog mig till hos dig.
Eller om det var att du bara såg ensam ut.
Idag mötte jag en gammal kärlek
och det känns som att jag kommit till det stadiet då jag inte förstår varför jag tyckte om honom så mycket
(jag har redan rivit sönder alla mina dikter om dig)

Det blev den där dödliga tystnaden.
och jag såg i hans ögon att han var förändrad.
Det var inte de randiga tröjorna och den dåliga smaken av skor
(innan var det det charmigaste jag visste)
Det var inte att hans röst hade blivit mycket mycket mörkare under sommaren
Det var  inte sättet du log, stog och gick.

Varje ord du sa var så ointressant.
nu
var du en av alla de där andra,
och
det var det värsta.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du skriver verkligen jätte bra Lina ! :)

2008-08-22 @ 18:52:09
URL: http://kallamigsofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0