*

Man kan aldrig veta hur en människa är, förens man har utbytt några ord med den. Man kan aldrig veta hur de ser på livet, om man inte vill dra till med en ansträngning och utforska.
Idag är jag glad.
För imorgon åker jag till göteborg och ser på musikal. Sedan sover jag på hotell två nätter. Det gör mig glad, när man får utforska världen lite, och vad passar inte bättre en att sitta närma en sjungande människa, håret fint upsatt och iklädd den blommigaste klänningen?
Jag är också glad för att jag utforskat en annan människa. Det var kul. Vi skrattade åt tanter som klädde ut sig till emo, och fjortisar. Sedan lekte vi med en hund också. Han hete Filo. Fast igentligen är han min bror, och heter Olle. Och vad är inte härligare än när man sökt så länge, och sedan hittar det? Vet att det finns, men inte hittat det på mycket länge? Idag hittade jag Linnea. Och hon är ett riktigt kap må jag säga. Vi kommer ha en ljus framtid ihop då vi funderar över tanter och om topshop finns i köpenhamn.

Och en sak till! Vet ni vad som fyller hela huset med sin fylliga arom?
Kanelbullar.
och nu är jag stolt över min pappa.
För att han är han. *

image133

Kommentarer
Postat av: Veronica

tackar tackar :)

2008-02-21 @ 19:15:46
URL: http://humlisen.com
Postat av: Linnea

ÅH jag har hittat dig Lina
och du är ett redigt Kap
Tack för idag

2008-02-21 @ 19:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0