göteborg

Oj vad jag behöver skriva av mig nu känner jag. Pu.
Jag har för övrigt hadt en utomutdentligt underbar helg och resa.
Jag har mycket att berätta.
För det första vill jag flytta till göteborg. varför? jo, jag älskar staden. Människorna. Alla springer i princip runt i nikegympadojjor och pratar göteborska med ett leende på läpparna.

Så var det fredag, och familjen lastade bilen full med pick och pack, och drog oss uppot. Vi var framme vid tretiden och tog en snabb fika hos morbror.
På kvällen stod det musikal på shemat (jag har aldrig varit på det innan, så det var lite smått kul) My fare lady, på operan. Så det var bara att klä upp sig vackert, vilket jag gjorde. När jag också knytit på mig mina skor och rusat ut genom dörren, märkte jag att det var värsta stormen. Jag lovar, jag höll på att flyga rakt in i masten på en av båtarna, slängde mig förbrilt runt en lykstolpe och slet sedan mig till pappas arm. Att vi flög iväg tillsammans tyckte jag var bättre än att flyga iväg ensam.


Lördag, efter mummig frukost bar det ut på stan. Jag sprang som ett skott till monki. Gick ut därifrån 900kr fattigare, men med ett stort smajl i fejset. Vi åt på grekiskresturang och låtsades att vi satt i grekland, det lät dåligt, men så var fallet. Kvällen var det slapp på hotellrummet med melodifestival och chips. Jag och maja tog också en sväng till poolen.


Söndag, matmatmat. åkabilåkabil. gyllenemåsen(mac donals, fiffigt huh?)
Bäste weekend.
När jag blir stor ska jag bo i gtb.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0