hej vår.

Vår.
jag vill ha:
* Bort min lugg. Fruktansvärt trött på håret som hänger ner över pannan och skymmer vägen för ögonen och solen. Ge mig långt rakt hår. nu.
* bootcut. Jag har alltid hatat, men nu jävlar. Jag orkar inte se ut som alla fjortisar längre.
* Ballerinaskor i massor. Svarta, rosa, gula.
* Slutet på lyckotågs resan. Jag orkar inte längre. Med dig, och allt annat.
* Bort mina finnar i ansiktet, öronen (jo, det är sant. Jag har en finne i örat och det gör så ont. Jag har fått någonslags vätska av skolsyster, men det hjälper inte.
* Jag vill flytta. Till helsingborg. En ny utmaning, typ.
* se hippHipp. Ett gått skratt förlänger livet, och jag känner att jag behöver det.
* Solbränna.

image144
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: emelie

inte till helsingborg, fatta seg stad! (fast jädrigt snygga killar XD)

2008-02-29 @ 07:52:59
URL: http://glasklart.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0