waYnWayN

Detta ska jag göra på sportlovet:
- Njuta

jag ska också:
- sy t-shirtar. Det har nämligen blivit så att jag syr en i slöjden. Nu ska jag utöka min kollegion med en massa långa stora. mysigt.
- ha fekke i en "stor" stuga. utan el, utan toa, utan vatten. bara umgås. och maskera ut mig.
- ta en tripp till göteborg med min kära familia. Vi ska ha det så glassigt att vi ska gå på musikal och sova på hotell två nätter. sjuktmys. Jag ska då ta upp min spaning efter guitarrkillen och sholio. Mumma.
- Träna. Helst varje dag. I min nya t-shirt.
- Ligga i min nya soffa och titta på en massa gammla rullar. Jag ska äta fruktsallad och grädde.
- Ta spruta. Den mot livmoderhalscancer. Gör den ont? Jag hatar sprutor.
- Klämma min finne i örat.

Nu ska jag dusha och skriva en jude reccention.
xoxoxo

Kommentarer
Postat av: jannika

nej den sprutan gör inte ont, PS jag saknar diig

2008-02-22 @ 14:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0