gymnasieval.

LINA - det var jag som tog sönder eran rullgardin på altanen när jag skulle sätta i kontakten till infravärmaren. du förstår, mina händer höll på att domna bort. Sedan gick jag och satt mig framför din dörr och somnade. Och aldrig innan har jag kännt mig så tom utan dig. HUR, skulle jag klara mig utan dina goda råd?

Jag är inte redo för gymnasiet.
jag är långt därfifrån.
men, som jag sa för exakt ett år sedan vid den här tiden- jag har 5 månader på mig att göra mig redo. Fast då var var det av en helt annan anledning. Då handlade det om en tjej som inte ville ha sommarlov för att hon var kär i en kille.
Fast,
Igentligen är det två helt olika saker.
oj.
Vad tiden tar stor del av vårat liv. jag hatar tiden just nu.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0