01.50

jag är: besviken
jag sover: om bara några minuter
jag blir glad när: jag har snygga kläder på mig och äter glass
vem kramade du senast: lina a la negro hansson
gröna eller röda äpplen: gröna.
vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma.
vad skulle du behöva nu: halstabletter
vad gör du nu: tittar på en halvvissen ros. runt den hänger ett kort. Till dig lina står det.
har du snygga skor: ja!nej!
vad var det första du sa imorse: ahhhhhhhhh.
har du sovit i din egna säng inatt: ja.
har någon annan sovit i din säng inatt: nej.
vad såg du senast på tv: Hyrfilm, love and other ....
kan du spela fotboll: öh. nej.
senaste personen du skickade sms till: pappa.
senaste personen du fick sms av: moa.
senaste personen du hörde sjunga: Jag minns inte såhär kvart i två. hehe.
senaste personen som fick dig arg: Lina.
senaste personen som trampade på din fot: ja, minns inte.
senaste mat du åt: chesseburgare framför håkan hällström. fint vare!
senaste filmen du såg: den hyrfilmen jag inte minns namnet på.
senaste låten du lyssnade på: Jackson 5, i want you back.
senaste förnekelsen var med: jag vet inte faktiskt.
namn: lina felicia lindberg
ditt liv med ett ord: berg och dalbana.
gjort idag: hämtat soffa. sagt adjö till kusiner. sätt håkan h. träffat folk. ätit godis.
vad drack du senast: cola.
var det gott: jadå.
vad ska du göra imorgon: Beställa biljetter till stockholm! möta paulina och lina, se afterbeach och njuta.
hur många hamstrar har du haft sammanlagt: ingen alls.
har du gråtit när du sett en film: men ja.
sista ordet innan du går: eat shit and die.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0