seaside

Det känns som att jag inte skrivit här på år och dagar och att när jag väll sätter mig ner och försöker skriva ner några rader så måste det bli bra. Men det är så mycket som är bra just nu, det är ju sommar och allt. Även fast att jag mestadels har varit i halmstad och går upp klockan åtta varje morgon (pga konfirmation ett år efter alla andra) så är livet frid och fröjd.
 Det är till och med så att jag börjat fundera över det där med framtiden (har liksom inte alls varit redo innan) och fick hem mina gymnasie ansökningar. Samhäll/turism blev det visst till slut. Och jag hör bara en massa negatift om det hela tiden att jag håller på att gå av. Men det får väll bli som det blir.

På lördag är det konfa dådå. Jag och en massa nya härliga vänner ska hålla i antikrundan i kyrkan i tylösand. Prällen tror på en magnifik succe. Själv vet jag inte. He he.

och jag funderar också över kärlek. Och om jag är den enda på jorden som har fruktansvärt svårt att bli kär. Det var nog alldeles för länge sedan att jag har glömmt hur det känns. Eller så har jag bara inte träffat någon väldigt väldigt väldigt fin. än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0