Bohuslän. Jag log. Jag leer. Jag kommer ditt nästa sommar igen.











När jag satt där. På bilden längst ner. Då ville jag aldrig åka hem. Där fanns ingenting. Där fanns inte du. Sedan lyssnade jag på Håkan. Och då ville jag slänga mig ner i vattnet och aldrig mer komma upp. Fast sedan kom jag på att du inte var värd det. Och då satte jag på Håkan igen. Och kom på att jag ville ha honom. Likaså hela sverige. Ville jag ha Håkan. Eller iallafall en med randig tröja, lockigt hår och bruna ögon. Som fick mig att må som en prinsessa som precis har funnit hennes prins.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har funnit min prins ! har aldrig känt såhär innna

du fattar inte asså , måste prata av mig med dig snart

Älskar dig <3

2008-07-27 @ 22:03:27
Postat av: Anonym

oj det var linneasom skerv den ;)

2008-07-27 @ 22:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0