pah.

Idag är ingen bra dag. Det är en ensam dag.
En dag då man ringer runt till varenda kotte. Men ingen har tid.
Det är en dag då jag vaknade av ett sms pling och läser
"ofan vad jag saknar dig. har köpt present!! är är sjuktnajs, sa jag att jag saknar dig?
Om du vore här skulle jag aldrig åka hem"
Från anna. Hon är på kreta. Där är 27+ och jag hatar det mer än någonting.
Hon är där med hela sin klass. Klass 9b. Jag bytte från den när jag gick i 7an.
Om jag inte hade gjort det.
Hade jag förmodligen legat och druckit smoodies med henne nu. Spanat in snygga greker och sjungt asta la vista.
Men så är livet.

Ska istället ta min cykel och köpa jordgubbar.
Jordgubbar gör en aldrig besviken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0