så var det onsdag

Jag har hittat mitt ställe. Det är en klippa. Och den ligger i tylösand. Världens finaste klippa skulle jag lätt kunna påstå. Man känner hur det luktar fisk och tång. Gammalt rep och hav.
(Det gör ju ingenting att Per Gessles hus ligger mitt imot.)
he he.

Jag har sätt båda exemplaren av Bridget Jones, cyklat, ätit glass, cyklat, träffat mina nya kompisar inom konfirmationen och ja, funderat lite över varför gud finns till. Svaret kom jag inte på. Fick reda på att jag ska till göteborg på tisdag och gå på liseberg med prällen och alla andra "ungdomar". Jag har aldrig varit på liseberg med en prälle innan. Kan bli kul. Nu ska jag iväg och träna, sedan se matchen med några lyckopiller. puss hej och sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0