080325

image160
I <3 NY


För det är bara för underbart när man är med en människa och det bara känns sådär underbart bra. Som det självklaraste i hela universum. Så är det med mig och Linnea. Vi behöver inte prata om det som varit. Vi behöver inte göra oss till och tro vi är någon vi inte är. Allt är bara så självklart. Vi hatar fjortisar och älskar kläder. Nej, absolut inte. Men det är lätt att vara med henne. Som om man kännt henne hela ens liv, fast att vi möttes i februari och bara träffats tre fyra gånger.

nu ser jag solen gå ner i havet. Himmlen är helt rosa orange. Jag mår bra. Jag mår bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh du är så bra Lina, som du säger
det känns som vi känt varandra så länge
oh att vi vet så mycket om varandra men endå
inte. Du är läskigt bra o du ska veta att ja är så glad att ja lärt känna dig

2008-04-17 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0