äntliiiiiiiigen


 image161
den ena tjejen ser ut som en fisk. den andra är bara söt. Kläderna är gudomliga och skon är pricket över i:et.


nu när jag äntligen har kommit in och kan skriva på denna förbaskans sidan som har krångt i över ett dygn nu...


.... så har jag plötsligt ingenting att skriva.

men jag laddar ner Amy Winehouse och tänker på hur bra mitt år har varit. tänker på hur mitt barnbidrag inte kommer hålla och att jag just sökt jobb som barnpassare. jag typ ogillar barn när de är ilskna, och nu ska jag spengera timmar med att mata dem med spargetti och ketchup över hela golven. Men jag kan när jag vill. Och är belöning inräknat, så kan jag alltid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0