komplimang!

ibland saknar jag att ingen läser
zero
ibland saknar jag inte
ibland undrar jag om någon skulle sakna mig om jag försvann
men det är en ättrig fluga som sätter sig i mitt öra och säger
"tänk inte så"
så jag tänker inte så
för jag vet att människor på denna jord skulle sakna mig.
så det är bara patetiskt att tycka synd om sig själv
och om någon är snygg så tycker jag att man borde säga det rakt ut
för det blir den perssonen troligtvis glad av
det skulle jag iallafall bli
och om jag själv vet
så tycker jag inte det spelar någon roll vad andra människor tror
fast det är bara min tanke








och jag känner 1 människa
som skulle sakna mig om jag försvann i dimman
som inte tycker att man ska säga något snällt till en annan människa för att den blir glad
för att det kan, kan, kan, misstolkas..

Kommentarer
Postat av: Linnea

oh gud va sorligt du skriver
och oh vad jag hade saknat dig

2008-04-17 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0