på en skala, hur bra är jag?

de brukar säga
"Strunt i honom, det finns tusen killar därute som bara väntar på att utforskas, han är bara en av alla."

Men han är inte en av alla
han är den som lyser upp festen med sitt leende
fast att det finns 10 gånger snyggare killar på samma ställe,
så är det han mina blickar sicktar mot.
han och hans charmiga leende.
Det är som om jag inte ser de andra
vart jag än går, när, med vem jag än går,
så är det han, som tar upp alla mina tankar
på något sätt är det han som ploppar upp i vad jag än gör
han finns liksom alltid med. Vad jag än gör.
på något sätt går jag och väntar på att just han ska upptäcka mig, som mer än en främling
eller kanske kompis
man kan se det på så många olika plan

men för mig är han inte en i mängden
och det känns som att han aldrig kommer att vara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0