fredag

image239

Jag och mamma sprang in på expert. Vi sprang ut med en ny tv. Och en man. Ni som inte vet, så har vi en liten gul bil, (och då menar jag väldigt liten) I den satt mina syskon. 2 stycken. En massa väskor. Brassestolar låg i baksätet och in där skulle vi med en 32" tv. Mannen som vi hade med oss förstod snabbt att vi inte skulle få plats. Då erbjöd han sig att efter jobbet köra hem tvn (hans pappa bor i samma hus som oss). Det kallar jag gentleman. Han berättade också att han snart skulle bli farfar (han är 35) han var sambo med någon som hade två barn som var i 20-25 års åldern. Det kallar jag coolt. Det är kul hur sveriges familjer ser ut nu förtiden.
Nu ska jag fortsätta ha det cool med min nya tv och familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0