man borde vara lite gladare

image242

Här är 5 saker jag blir glad av:

Bilder
- Hur någon har tänkt igenom, format och skapat tycker jag är underbart. Det spelar inten roll om bilden så är deppig eller full av lycka. Jag älskar bilder.
Marängsvish Hela ordet är så kul att jag vill säga det gång på gång på gång. marängswish, marängsvish,marängsvish. Det gör ju ingenting att det är glass och bananer inräknat. Allt på en gång liksom. Marängsvish.
Gitarrspel - Helst av allt nära vatten. På en klippa. En eld. Men också i öronen en mörk decemberkväll. Ensam. Gitarrspelet gör att man inte känner sig fullt så ensam längre.
Klä ut mig - kan inte ha undgåt någon som läst den här bloggen. Känner mig. Det är ungifär jag i ett nötskal. Få lite upmärksamhet och bjuda lite på mig själv. Vara någon annan för ett par timmar.
Björn Gustavsson - här behövs inga ord. haha.

Kommentarer
Postat av: Johanna

bilden är fin

2008-05-19 @ 21:39:41
Postat av: Marängsvish

det heter dock inte "marängsvish" hur kul du än tycker att det låter. Marängsviss är det korrekta. Uttalas ej med sche-ljud.

2009-04-29 @ 14:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0