avsluta meningen


Jag har insett att min senaste kyss var en riktig långtradare
Jag lyssnar på Jamie Scott
Jag pratar bara om det som pågår i mitt huvud
Jag älskar/tycker om värmen. Både ifrån älskade människor, och solen.
Mina bästa vänner är Lina. Linn. Emma.
Jag avskyr när folk sviker
Kärlek är det bästa som finns.
Någonstans i världen väntar min drömväska
Jag är hemligt förälskad i JohanK
Sist jag grät var idag
Min mobiltelefon var bättre innan jag tappat den i marken ett xantal gånger
När jag vaknar på morgonen så tänker jag igenom vad som hänt i mitt liv, antagligen blir jag glad.
Innan jag går och lägger mig pussar jag på mamma och pappa
Just nu tänker jag på att jag vill gå vidare
Bebisar är gubbliknande!
Idag ska jag måla hela världen röd
I kväll ska jag se oc.
I morgon ska jag in på mellandagrean och köpa en päls. mumma
Jag vill verkligen att du ska bli min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0