fredag, jullov

Jag har haft en sjukt jobbig natt. Ingen sömn alls, men ändå orkar man inte gå ut och typ springa i natten? Jag drog mig ändå upp klockan kvart över sju för att, ja, träna. Och när man står där i vintermörkret, när regnet öser ner på sin gula jacka, har man bara en tanke i huvudet "vad gör jag här??" Varför ligger jag inte just nu på någon strand vid medelhavet?
Väl på träningen så somnade jag nästan, och det var inte alls värt att stiga upp så där tidigt för att sedan sätta sig på bussen hem igen. Nu ligger jag och lyssnar på the voice och har bara det allmänt mys, med tända ljus och tee. Och på söndag åker jag till stockholm! jihu.
goddag.

ps: när jag fått jobb, är prio nr.1 att köpa en digetalkamera, så läss på att inte ha fångat alla minnen på bild..
image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0