julafton

hey sköna blogg.
jag har, tro det eller ej, saknat er!
God jul.
Min dag har varit toppen. Jag har:
sätt 3 avsnitt av oc
gått 5 km
sätt calle boo. Fått sin julklapp. Gissa vad? EN FYRHJULING, det är grejjjjer det..
har sätt moa (emma, som du kallar henne lina) komma ridande på en vit häst
visat maja hur en binda fungerar
skrattat åt tyler
skrattat med tyler
skrattat åt att det är jul
fått en massa fina pressenter
b.la. mvg i allt, boken, av självklart, daddy. haha
spelat kort
lovat att tyler ska få följa med mig på någon fekke (Alla vill väll träffa en 17åring ifrån florida?)
mått otroligt bra
nu ska jag se mitt 4 avsnitt av oc.
och sedan kanske ett 5. vem vet
GOD JUL PUDDINGAR! <3
image76

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0