fredag

image202
Titta väskan! Titta toppen! Titta skorna! fint.

jag har väääääääääärsta finnen. Mitt imellan ögonbrynen. Det är som om jag har kontakt med rymden eller något, så stora och lysande de är.

Sitter här med solglasögonen i högsta hugg, barbent och på ganska bra humör.
Bror och mor lagar marängsvish ute i köket fredagen till ära. Nu ska jag äta den.
Sedan ska jag Affra, som vi kallar det
Lite senare ska jag på cirkus med en massa kameler och clowner
och sist ska jag hinna umgås på stranden också.
Fast då får jag nog sätta på mig ett par byxor. Och kanske en jacka också.
VÅREN ÄR HÄR!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag älskar bilden!

2008-04-19 @ 12:41:42
URL: http://naw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0