fredag

image208
en sommrig bild från en sommrig sommar för en tid sedan.


Idag hittade lina ett peace-halsband till mig inne på myrorna och sa "titta vad jag hittade." sådär lömskt. Sådär hur hon vet hur mycket jag har letat efter ett sådant halsband och nästan beställt ett från internet. Hon höll i det i 5 minuter innan jag hittade ett hjärta som man kan öppna sådär fint. Där skulle jag sätta in en bild på min kära. Då blev hon avundsjuk och bytade peace halsbandet med mig (fast det hade hon nog gjort om jag hade fjäskat lite endå) Det var iallafall dagens lycka. Mitt favorit smycke. Hittade en byxdress också. Cool som skjutton åsnor.

Annars ligger jag hemma en fredagskväll(!) och lyssnar på härlig musik. Hade ju nattgäst här igår och av det blir man trött och glad. Nu ska jag fortsätta att bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0